DUK
Štai čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, susijusius su mūsų paslaugomis. Stengėmės surinkti visą svarbiausią informaciją, kad jūsų patirtis su mumis būtų kuo patogesnė ir malonesnė.
Jeigu nerandate atsakymo į savo klausimą – susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Visada mielai padėsime!
Užsakymas
Mes stengiamės išsiųsti visus užsakymus kuo greičiau, todėl kai tik gausite patvirtinimo el. laišką, užsakymo atšaukti jau nebegalėsite.
Tačiau galite grąžinti užsakytas prekes ir atgauti pinigus. Grąžinimo instrukcijas rasite čia.Kol siunta yra pakeliui, mes jos atšaukti negalime. Jei atsisakysite priimti siuntą ir ji automatiškai bus grąžinta mums, galime pritaikyti grąžinimo mokestį – iki 40 eurų.
Pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 6 savaičių.
Rekomenduojame vis tik priimti siuntą ir tada ją grąžinti – toks būdas yra lėtesnis, bet gerokai pigesnis.
Deja, užsakymo redaguoti negalima. Gavę prekę, galėsite ją grąžinti ir atgauti pinigus. Instrukcijas, kaip grąžinti užsakymą, rasite čia.
Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas iš mūsų sandėlio, el. paštu gausite siuntos patvirtinimą su siuntos sekimo numeriu.
Pristatymo ir siuntimo informacija
Mes stengiamės išsiųsti jūsų užsakymą per 1–3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos. Pristatymas Europoje trunka 2–6 darbo dienas nuo užsakymo išsiuntimo momento.
Jei siunčiame į šalį, nepriklausančią ES, gavėjas gali būti įpareigotas sumokėti vietinius muito mokesčius pristatymo metu. Šie mokesčiai nustatomi vietinės muitinės – dėl tikslesnės informacijos kreipkitės į savo šalies muitinę.
Akcijų ir išpardavimų metu užsakymų išsiuntimas gali užtrukti ilgiau, todėl galimi vėlavimai. Kai tik jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite sekimo el. laišką su nuoroda, kurioje galėsite stebėti siuntos eigą.
Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas iš mūsų sandėlio, gausite el. laišką su siuntos patvirtinimu ir siuntos sekimo numeriu. Tai paprastai įvyksta per 1–3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
Mes siunčiame į daugumą pasaulio šalių. Tačiau dėl tam tikrų aplinkybių į kai kurias šalis nepristatome.
Jūs galite pasirinkti šalį, į kurią norite gauti užsakymą, atsiskaitymo metu, kai įdėsite prekę į krepšelį.
Jeigu mes nepristatome į jūsų šalį, sistema parodys pranešimą: „Deja, šiuo metu į jūsų šalį nepristatome.“
Grąžinimai
Grąžinimas arba keitimas turi būti užregistruotas per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo dienos.
Grąžinamos prekės turi būti:
- nenaudotos (leidžiamas tik pasimatavimas);
- nepažeistos;
- neskalbtos;
- su originaliomis etiketėmis ir žymomis;
- originalioje, tvarkingoje pakuotėje.
Atkreipkite dėmesį, kad batų dėžutė yra prekės dalis ir negali būti pažeista.
Jeigu grąžinama prekė ar jos pakuotė yra pažeista, galime taikyti prekės vertės sumažėjimą, kuris gali būti išskaičiuotas iš grąžinamos sumos.Jeigu užsakyta prekė netiko dydžiu, galite:
- pakeisti ją į kitą dydį, arba
- pasirinkti kitą prekę iš mūsų asortimento.
Keitimas vykdomas per grąžinimo procesą.
Grąžinus prekę ir gavus jos patvirtinimą, pakaitinė prekė yra iš naujo supakuojama ir išsiunčiama Pirkėjui.Jeigu pasirenkama kita prekė arba kitas dydis:
- pakaitinė prekė išsiunčiama po grąžintos prekės gavimo ir patikrinimo;
- jeigu naujos prekės kaina skiriasi, kainų skirtumas:
- grąžinamas Pirkėjui, arba
- apmokamas papildomai.
Prekės grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
Pakaitinė prekė išsiunčiama tik gavus ir patikrinus grąžintą prekę.
Pakaitinės prekės pakartotinio išsiuntimo sąlygos ir siuntimo išlaidos nustatomos individualiai ir pateikiamos
Pirkėjui patvirtinimo metu.Pristatymo ar muito mokesčiai, sumokėti už pirminį užsakymą, negrąžinami.Grąžinimų ir keitimų apdorojimas atliekamas per 10–14 darbo dienų nuo grąžintos prekės gavimo ir patikrinimo dienos.
Kai grąžinimas arba keitimas bus patvirtintas, gausite informacinį el. laišką.
Išpardavimų laikotarpiu apdorojimas gali užtrukti šiek tiek ilgiau.
Dėkojame už jūsų kantrybę.Jeigu po 14 darbo dienų negavote jokios informacijos, rekomenduojame:
- patikrinti grąžinimo siuntos sekimo numerį;
- įsitikinti, kad siunta pasiekė mūsų sandėlį;
- susisiekti su mumis el. paštu support@advstore.lt.
Apmokėjimas
Interneto svetainė. Priklausomai nuo pristatymo šalies, mes siūlome įvairius mokėjimo būdus. Jie bus rodomi atsiskaitymo metu.
Saugumas. Mūsų mokėjimus apdoroja „Stripe“ – viena iš pasaulyje pirmaujančių saugių internetinių mokėjimų platformų.
Mokėjimai programėlėje. Kortelių mokėjimai apsiriboja „Visa“, „Mastercard“, „American Express“ ir kai kuriomis kitomis vietinėmis kortelėmis. Šie mokėjimo būdai ne tik leidžia atlikti apmokėjimą, bet ir padeda mums patvirtinti jūsų tapatybę kaip kliento bei apriboti daugybinių paskyrų sukūrimą.