DUK
Štai čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, susijusius su mūsų paslaugomis. Stengėmės surinkti visą svarbiausią informaciją, kad jūsų patirtis su mumis būtų kuo patogesnė ir malonesnė.
Jeigu nerandate atsakymo į savo klausimą – susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Visada mielai padėsime!

Užsakymas
Mes stengiamės išsiųsti visus užsakymus kuo greičiau, todėl kai tik gausite patvirtinimo el. laišką, užsakymo atšaukti jau nebegalėsite.
Tačiau galite grąžinti užsakytas prekes ir atgauti pinigus. Grąžinimo instrukcijas rasite čia.Kol siunta yra pakeliui, mes jos atšaukti negalime. Jei atsisakysite priimti siuntą ir ji automatiškai bus grąžinta mums, galime pritaikyti grąžinimo mokestį – iki 40 eurų.
Pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 6 savaičių.
Rekomenduojame vis tik priimti siuntą ir tada ją grąžinti – toks būdas yra lėtesnis, bet gerokai pigesnis.
Deja, užsakymo redaguoti negalima. Gavę prekę, galėsite ją grąžinti ir atgauti pinigus. Instrukcijas, kaip grąžinti užsakymą, rasite čia.
Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas iš mūsų sandėlio, el. paštu gausite siuntos patvirtinimą su siuntos sekimo numeriu.
Pristatymo ir siuntimo informacija
Mes stengiamės išsiųsti jūsų užsakymą per 1–3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos. Pristatymas Europoje trunka 2–6 darbo dienas nuo užsakymo išsiuntimo momento.
Jei siunčiame į šalį, nepriklausančią ES, gavėjas gali būti įpareigotas sumokėti vietinius muito mokesčius pristatymo metu. Šie mokesčiai nustatomi vietinės muitinės – dėl tikslesnės informacijos kreipkitės į savo šalies muitinę.
Akcijų ir išpardavimų metu užsakymų išsiuntimas gali užtrukti ilgiau, todėl galimi vėlavimai. Kai tik jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite sekimo el. laišką su nuoroda, kurioje galėsite stebėti siuntos eigą.
Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas iš mūsų sandėlio, gausite el. laišką su siuntos patvirtinimu ir siuntos sekimo numeriu. Tai paprastai įvyksta per 1–3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
Mes siunčiame į daugumą pasaulio šalių. Tačiau dėl tam tikrų aplinkybių į kai kurias šalis nepristatome.
Jūs galite pasirinkti šalį, į kurią norite gauti užsakymą, atsiskaitymo metu, kai įdėsite prekę į krepšelį.
Jeigu mes nepristatome į jūsų šalį, sistema parodys pranešimą: „Deja, šiuo metu į jūsų šalį nepristatome.“
Grąžinimai
Grąžinimas turi būti užregistruotas per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos.
Visos prekės turi būti grąžintos nepriekaištingos būklės. Produktai neturi būti dėvėti, naudoti ar skalbti (išskyrus pasimatavimą). Grąžinimai bus priimami tik tuo atveju, jei prekės bus grąžintos originalioje pakuotėje su visomis etiketėmis ir žymomis.
Atminkite, kad batų dėžutė yra gaminio dalis ir negali būti pažeista. Jei grąžinsite pažeistą dėžutę, mes pasiliekame teisę iš jūsų grąžinamos sumos išskaičiuoti 30 EUR.
Mes neapmokame grąžinimo siuntimo išlaidų – jos bus išskaičiuotos iš jūsų grąžinamos sumos. Taip pat negrąžiname pristatymo ar muito mokesčių, kuriuos klientas jau sumokėjo.
Mes nesiūlome prekių keitimo paslaugos – jei norite kitos prekės, kviečiame pateikti naują užsakymą.
Grąžinimo apdorojimas gali užtrukti iki dviejų savaičių. Kai pinigų grąžinimas bus atliktas, jūs gausite patvirtinimo el. laišką. Atkreipkite dėmesį, kad išpardavimų laikotarpiu grąžinimų apdorojimas gali trukti ilgiau. Dėkojame už jūsų kantrybę.
Jei po dviejų savaičių iš mūsų negavote jokios informacijos, pirmiausia patikrinkite grąžinimo siuntos sekimo numerį ir įsitikinkite, kad siunta pasiekė mūsų sandėlį ir neįstrigo kelyje.
Apmokėjimas
Interneto svetainė. Priklausomai nuo pristatymo šalies, mes siūlome įvairius mokėjimo būdus. Jie bus rodomi atsiskaitymo metu.
Saugumas. Mūsų mokėjimus apdoroja „Stripe“ – viena iš pasaulyje pirmaujančių saugių internetinių mokėjimų platformų.
Mokėjimai programėlėje. Kortelių mokėjimai apsiriboja „Visa“, „Mastercard“, „American Express“ ir kai kuriomis kitomis vietinėmis kortelėmis. Šie mokėjimo būdai ne tik leidžia atlikti apmokėjimą, bet ir padeda mums patvirtinti jūsų tapatybę kaip kliento bei apriboti daugybinių paskyrų sukūrimą.
