DUK

Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, susijusius su mūsų paslaugomis. Mes stengiamės surinkti visą reikalingą informaciją, kad jūsų patirtis su mumis būtų kuo patogesnė ir maloni.

Jei nerandate atsakymo į savo klausimą, prašomeKontaktasMūsų paramos komanda. Mes visada džiaugiamės galėdami jums padėti!

Įsakymas

  • Mes stengiamės išsiųsti visus užsakymus kuo greičiau ir, kai tik gausite užsakymo patvirtinimo el. laišką, negalėsite atšaukti užsakymo. Kviečiame grąžinti užsakymą dėl grąžinimo. Mes negalime prisiminti siuntinio, kol jis yra pakeliui į jus. Jei atsisakote pristatymo ir užsakymas automatiškai grąžinamas mums, mes galime sumokėti jums už grąžinamą siuntą-mokestį iki 40 eurų. Ir grąžinimas gali užtrukti iki 6 savaičių.

    Rekomenduojame gauti užsakymą ir išsiųsti jį atgal į mus, nes ši grąža yra mažiau tikslinga, bet žymiai pigesnė.

  • Deja, negalima redaguoti užsakymo. Jūs galite grąžinti prekę už grąžinimą, jei jums patinka, kai jūs gavėte jį. Jūs galite rasti instrukcijas, kaip grąžinti savo užsakymą čia.

  • Kai jūsų užsakymas buvo išsiųstas iš mūsų sandėlio, gausite pristatymo patvirtinimo el. laišką su savo stebėjimo numeriu.

Siuntimas ir pristatymas

  • Mes stengiamės išsiųsti savo užsakymą per 1-3 darbo dienas nuo tos dienos, kai jūs pateikėte savo užsakymą. Pristatymas europoje yra 2-6 darbo dienas nuo tada, kai užsakymas buvo išsiųstas. Kai mes gabename į ne es šalį, jums, kaip gavėjui, gali būti taikomi vietiniai muitinės mokesčiai po pristatymo. Šie mokesčiai yra nuspręsta vietos muitinės-prašome susisiekti su savo vietos muitinės daugiau informacijos. Per kampanijų ir pardavimų laikotarpius, tai gali užtrukti ilgiau, kol jūsų užsakymas bus išsiųstas ir gali būti tikimasi, kai vėlavimo. Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite sekimo el. laišką su nuoroda sekti savo užsakymą.

  • Kai jūsų užsakymas buvo išsiųstas iš mūsų sandėlio, gausite pristatymo patvirtinimo el. laišką su savo stebėjimo numeriu. Tai paprastai daroma per 1-3 darbo dienas nuo pateikimo užsakymą.

  • Mes gabename į daugumą pasaulio šalių. Tačiau dėl skirtingų aplinkybių yra keletas šalių, į kurias mes negabename.
    Galite pasirinkti, kokią šalį norite, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas į patikrinimo skyrių po to, kai jūs turite pridėti produktą į jūsų krepšelį. Jei mes neišvežsime į jūsų šalį, tai pasakys: „ deja, mes šiuo metu negabename į jūsų šalį “.

Grąžina

  • Grąžinimas turi būti užregistruotas mažiau nei 14 dienų nuo užsakymo gavimo.

    Bet kuris produktas (-ai) turi būti grąžintas mėtos būsenoje. Produktai neturėtų būti nešiojami, naudojami ar plauti (išskyrus išbandytas). Grąžinimas bus priimtas tik tuo atveju, jei produktai bus grąžinti su originalia pakuotė visiškai nepažeista ir su visomis etiketėmis ir etiketėmis, pritvirtintomis prie produkto.

    Atminkite, kad batų dėžutė yra produkto dalis ir negali būti pažeista. Jei už tai gausime sugadintą batų dėžę, mes pasiliekame teisę iš jūsų grąžinimo išskaičiuoti 30 eur.

    Mes neteikia nemokamas grąžinimo pristatymas. Grąžinimo siuntimo išlaidos bus atimtos nuo jūsų grąžinimo. Mes negrąžiname jokių siuntimo mokesčių ar muitinės mokesčius, kuriuos sumokėjo klientas. Mes nesiūlome mainų. Jūs esate kviečiami pateikti naują užsakymą.

  • Jūsų grąžinimas gali būti apdorotas iki dviejų savaičių. Jūs gausite el. laišką, kai grąžinama išduota. Atkreipkite dėmesį, kad jūsų grąža pardavimo laikotarpiais gali užtrukti šiek tiek ilgiau. Dėkojame už jūsų kantrybę.
    Jei po dviejų savaičių negirdėjote iš mūsų, pradėkite tikrinti savo grąžinimo stebėjimo numerį, ar siuntinys iš tikrųjų pasiekė sandėlį ir nėra įstrigęs kelyje.

Mokėjimai

  • Svetainėje. Priklausomai nuo pristatymo šalies, mes teikiame įvairių tipų mokėjimo būdus. Jie taip pat bus rodomi kasoje.

    Saugumas. Mūsų mokėjimus tvarko viena iš pirmaujančių pasaulyje įmonių, teikiančių saugius mokėjimus internetu, „ stripe “.

    App mokėjimai. Kortelių mokėjimai apsiriboja visa, mastercard, american express ir kai kurių kitų vietinių tipų kortelėmis. Mokėjimo metodai yra riboti, nes jie ne tik kaip mokėjimo priemonė, bet ir leidžia mums patikrinti jus kaip klientą ir apriboti klientų registraciją kelis kartus.