Kas nutiko gorpcore šiandien?

Bet pirmiausia prisiminkime, kur šis terminas atsirado. Terminą „ gorpcore “sukūrė The cut Autorius jasonas chenas. 2017 m. chen pabrėžė, kad „ gorpcore “nėra elito; tai yra mados tendencija tiems, kurie susirūpina kokybišku gyvenimu ir aplinkos gerove.

Įdomu tai, kad pavadinimas kilęs iš santrumpos "Senos geros razinos ir žemės riešutai" -Klasikinis takų mišinys, kurį mėgsta turistai ir keliautojai.

Kas šiandien tapo „ gorpcore “?

Per šešerius metus nuo pirmojo paminėjimo 2017 m. „ gorpcore “pamažu įsiskverbė į šiuolaikinio jaunimo protus, išsivystė į subkultūrą, panašią į poveikį riedlenčių sportas ir pertraukos šokis turėjo 90-aisiais ir 000-aisiais.

  • Šiandien žygiai ir alpinizmas atspindi naują subkultūros bangą, įgyjančią pasaulinę trauką. Didėjant pasauliui, žygiai ir alpinizmas tapo vyraujančia subkultūra, žavėdama entuziastus visame pasaulyje.

„ Gorpcore “evoliucija: nuo amatų prekės ženklų iki prabangos.

Susipažinę su patagonijos istorija žino apie „ chouinard “įrangą (šiandien „ black diamond“)-alpių pavarų prekės ženklą, kuris iš pradžių veikė iš garažo ir laisvalaikiu buvo rankų darbo laipiojimo entuziastai. Patagonija susidūrė su pradiniais nesėkmėmis, nurodant, kad tuo metu rinka nebuvo visiškai pasirengusi. Vis dėlto yvonui chouinardui pavyko nustatyti ir sėkmingai spręsti keliautojų ir alpinistų skausmo taškus. Iš garažo operacijos patagonija išaugo į 3 milijardų dolerių vertės įmonę.

Tuo pat metu, nors „ la sportiva “pajamos išaugo nuo 96 mln. usd 2016 m. iki 156 mln. usd 2021 m., o amerikiečių įmonė „ keen“ išaugo nuo 240 mln. usd 2011 m. iki 320 mln. usd 2022 m. COVID-19 m. pandemijos metu abi bendrovės susidūrė su tiekimo grandinės ir gamybos linijų problemomis.

Stebėdami šį augimą, prabangūs mados namai, tokie kaip gucci, jacquemus, moncler, chloe ir daugelis kitų, nepamiršo tendencijos ir įtraukė „ gorpcore “elementus į savo kolekcijas, pabrėždami praktiškumą ir funkcionalumą. Bendradarbiavimas, stiliaus skolinimas ir įžymybių patvirtinimas yra naudojami kaip židiniai jų kolekcijose.

  • Šiandien „ gorpcore “tapo neatsiejama naujų prabangos prekių ženklų kolekcijų dalimi.

Kaip atskirti gorpcore nuo lauko?

Būkime sąžiningi: „ gorpcore “stilius atsirado iš noro turėti retus/prabangus daiktus iš lauko prekių ženklų. Tai reti modeliai ir prekės ženklai verta siekti. Bendradarbiavimas su įvairiais kūrėjais yra labai vertinamas. Žmonės viršija eilę arba mokėti žymiai daugiau perpardavimo rinkoje už šiuos daiktus.

Gorpcore brands

Kaip ir bet kuri subkultūra, „ gorpcore “siūlo visą kainų segmentų asortimentą-nuo masinės rinkos iki nišinių prekių ženklų, su ribotais lašais. Populiariausi šiandien yra La sportiva , Patagonija, Mamutas , Šiaurinis veidas, arc'teryx, salomon, fjällräven, Keen . Tarp nišinių prekių ženklų yra „ goldwin “, „ roa“, „ diemme “ir „ wander“, „ gramicci “, „ snow peak“ ir daugelis kitų.

  • Tačiau mes susipažinome su pagrindinių prekių ženklų pavyzdžiais, tokiais kaip crocs, išleidžiant visą gorpcore stiliaus liniją, pavyzdžiui, Visapusiškas atlaso užsikimšimas .

Bendradarbiavimas su „ gorpcore brands“

Pagrindiniai prekės ženklai dažnai siekia tiksliausio kelio, kad pasiektų savo tikslinę auditoriją. „ Gorpcore “visada buvo ir liks subkultūra atrinktiems keliems. Dėl savo dydžio pagrindiniai prekės ženklai siekia formuoti šią subkultūrą bendradarbiaujant su nišiniais prekės ženklais. Tai sukėlė konvejerių diržą, kurį praktiškai matome kiekvieną savaitę.

Kai kurie bendradarbiavimai padarė reikšmingų bangų, tokių kaip Gucci x šiaurinis veidas , Hoka x nicole mclaughlin , Merrell x dime , Arcteryx x sijų diapazonas Ir daugybė kitų didelių prekių ženklų nori bendradarbiauti su naujais, gyvybingais ir autentiškais prekės ženklais.

Įtakotojai gorpcore pasaulyje

Mes visi matėme $ ap rocky ir billie eilish minėto bendradarbiavimo tarp šiaurės veidas x gucci, kendall jenner sporto salomon XT-6, ir bella hadid donning įvairių krovinių kelnių stilių.

Tačiau norėčiau atkreipti dėmesį į savarankiškai sukurtus įtakus, kurie atsirado gorpcore epochoje, pavyzdžiui, Nicole mclaughlin , Oliver hooson, Justine agana , Jakobas werneris, Hildur karlsson , Patrick stangbye , Jaimus , Jodie, Tangas , Aurora .

Tai tik plačios „ gorpcore “visatos fragmentas. Tokie asmenys, kaip šie, valdo prekės ženklus ir bendruomenes, dirba mados pramonėje ir apima autentišką „ gorpcore “gyvenimo būdą per pasaulinius nuotykius.

Bendruomenės yra reikšminga „ gorpcore “gyvenimo būdo dalis, veikia kaip informaciniai biuleteniai ar žurnalai. Jie veikia kaip magnetai, pritraukia žmones į šį stilių ir pereina nuo vien žinant apie jį į aktyviai jį naudoti. Tai Gorpcore pasaulis, Pažangūs tyrimai , (Di) rilievo™ , Gorpcore.png , Kuracija. technika , 114. indeksas , Dreaded path , Hyoh Ir daugelis kitų.

Privalumai ir trūkumai

Neginčijamas „ gorpcore “pranašumas yra funkcionalumas. Šiuolaikinės technologijos, tokios kaip gore-tex (kaip minėta straipsnyje GORE-TEX avalynė: inovacijų istorija , „ Polartec “, „ vibram“ ir kiti užtikrina patikimą apsaugą bet kokiomis oro sąlygomis-ar tai būtų lietuvos lietus, ar norvegiški vėjai.

Tačiau yra apribojimų, ypač kainų. Kokybė dažnai atsispindi aukštoje kainų etiketėje; todėl striukė gali lengvai kainuoti 500 eurų, o avalynė-apie 200 eurų, konkuruojanti su vidutinio prabangos lygio pasiūlymais.

Antrinė rinka

„ Gorpcore “subkultūra taip pat skatina kovoti su pernelyg dideliu vartojimu, skatindama aukštą produktų kokybę ir ilgaamžiškumą. Jūs tikriausiai susiduria instagram paskyros, skirtos perparduoti arcteryx, šiaurės veidas, salomon, ir tt. Tuo pat metu kartą per mėnesį prieš atnaujinimą yra jauni asmenys, jaunesni nei 20 metų, norintys išsirikiuoti prie „ humana “durų.

Taip pat, jūsų la sportiva batai gali prarasti savo viliojimą greičiau, nei jie nusidėvi. Tokiais atvejais sprendimas yra paprastas-parduodamas per internetines platformas, tokias kaip „ vinted “, „ veister collection“, „ depop “ir kt.

Tapti gorpcore kultūros dalimi

Visų pirma, „ gorpcore “yra daugiau nei tik stilius. Tai subkultūra, turinti savo bendruomenes, įpročius, papročius, prekės ženklus ir, žinoma, stilių.

Šiandien „ gorpcore “nėra lauko pramonės ar mados dalis; tai yra subalansuotas ir tvarus gyvenimo būdas, kuris gerbia gamtą ir mūsų vietą joje.