ISPO 2022 VYKO MIUNcheno ŠIRDYJE

Tai buvo pirmasis ISPO, kuriame dalyvavo @dv komanda. Anksčiau buvome įvairiose šalyse „Pitti Uomo“ ir „Fashion Week“ renginiuose. Šiame straipsnyje apžvelgėme mums patikusius batų modelius ir prekės ženklo komunikaciją. Dalinamės su jumis, kurie dirba sportinės aprangos rinkoje ir yra FashionLovers.

 

ISPO atsidarė 9.00 val., prie jo įėjimo susirinko keli tūkstančiai pirkėjų ir įvairių prekių ženklų atstovų, norinčių susitikti su draugais ir susipažinti su naujovėmis, kurias išvysite 2023 metų rudenį.

 

Ore buvo didelis noras susitikti akis į akį, kurį per dvejus metus iš mūsų atėmė „Covid 19“. Pirmąsias parodos valandas pasitikome sutrikę, nepaisant to, kad turėjome aiškų susitikimų su prekės ženklais planą, nesitikėjome tokios gausybės naujų prekinių ženklų, įdomių paskaitų ir prekės ženklų veiklų, kurios tiesiogine prasme liejosi mus iš visų pusių. .

 

Nepaisant masalų gausos, mums buvo svarbu susitikti su partneriais.

 

Į Vėją atvykome pirmieji ir buvome maloniai nustebinti jų bėgimo ir trail kolekcija. Ant smėlio spalvos kubelių susirinko daugiau nei tuzinas aktyvių sportinių batų modelių, tačiau giliausius įspūdžius paliko Fitz Roy. Spalva, medžiagų tekstūra ir padai prašė mane juos užsidėti
batus ir pasiekė naujus rekordus. Kol jūs žiūrite į batų modelį nuotraukoje, mes stengiamės šį ir kitus Veja modelius pristatyti į mūsų parduotuvę.

Kitas prekės ženklas mūsų kelionėje buvo La Sportiva . Nors prekės ženklas yra visiškai orientuotas į skirtingas sporto šakas, mūsų komandai labai patiko jų Urban drabužių kolekcija, o iš avalynės pusės mėgstamiausias yra atnaujintas modelis.
ikoninis Raptor. Raptor yra sukurtas takui, tačiau niekas negali uždrausti jį dėvėti kasdien. Juk tai labai patogu ir daugiafunkciška. Išbandykite ir
pasižiūrėk pats.

 

Žygiai ir jodinėjimas takais kitais metais išlieka tarp geriausių sporto ir lauko pramogų. Beveik visi batų prekės ženklai pristatė savo modelius, skirtus vaikščioti, takais ir laipiojimu. Merrell siūlo užkariauti naujas aukštumas su nauju Sility Peak Zero modeliu su Gore-Tex sistema ir Vibram padu. Mėlynos ir juodos derinį matome jau ne pirmą kartą, Salomon ir Scarpa anksčiau savo modelius pristatė būtent šiomis spalvomis, tačiau Merrell turi skirtingus akcentus. Pagrindinis yra padas ir linija, kuri eina nuo piršto ir susilieja su užtrauktuku. Šis sprendimas tikrai ras savo gerbėjų.

Įdomiausiu ir patraukliausiu užsiėmimu pažymėjome „Altra“ prekės ženklo stendą. Kiekvienas svečias galėjo pasiimti mėgstamą tinkamo dydžio batų modelį ir juo pasivaikščioti/bėgioti po parodų komplekso teritoriją. Jūs tiesiogine prasme galite pajusti savo kojomis produktą, kurį pasiūlysite savo klientams. Mes praktikuojame šį požiūrį, mums svarbu parduoti produktą, kurį žinome
iš vidaus.

Ar įsivaizduotumėte muziejų sporto prekių ženklų parodoje?

Ir mums net nereikia įsivaizduoti. Prekės ženklas PICT URE sukūrė savo būsimos kolekcijos muziejų ir išleido jo lankytojams bilietus. Be naujos drąsių spalvų kolekcijos, pripažinome vieną pagrindinių jų idėjų – ir apibūdinome taip: kokybiški daiktai tarnauja ilgiau. Žemiau esančioje nuotraukoje prekės ženklas aiškiai parodė, kiek švarkų gali pakeisti viena PICT URE striukė. Daugiau apie prekės ženklo požiūrį į rūpestingą gamybą ir vartojimą galite perskaityti jų svetainėje .

Ir, žinoma, negalime aplenkti prekės ženklo Patagonia. Be jų stendo, kur galėjai atvykti, sužinoti viską apie būsimą kolekciją ar tiesiog išgerti kavos, taip pat veikė mikroautobuso pavidalo drabužių remonto stotis, kur buvo galima atsivežti Patagonia drabužių ir pasiimti pataisytą prekę. per kelias valandas. Tai istorija apie klientų aptarnavimą ir prekės ženklo atsakomybę už savo produktą ir aplinką.

Baigdami ISPO 22 apžvalgą, norime paminėti ir HIGHSNOBIETY LAUKO KULTŪROS PLATFORMĄ 520M. Lankėme daug paskaitų, tačiau nepamirštamiausia buvo generalinis direktorius Highsnobiety Daniel Fischer .


Ačiū ISPO, iki pasimatymo šį pavasarį!